Pages

Solat Time

Friday, March 4, 2011

Ha... ada berani?!

Assalamualaikum..

Semoga Allah SWT merahmati kita selalu hendaknya, amiin..! Pe kabo kengkawan? Dah lama tak kemaskini ini blog. Bersempena Jumaat penghulu setiap minggu yang diberkati Allah Azza wa Jalla, sama-samalah kita meraikannya dengan banyakkan berzikir, bertahmih dan bertakbir. Barulah rasa meriah Jumaat yang saban minggu kita lalui. Dok gitew?


Ada jemputan Walimatul Arus oleh sahabat kita; sdr Mohd Shukri Md Isa terbuka kepada semua sahabat Komuniti87 ni. Perinciannya majlisnya seperti berikut:
    • Walimatul Arus: adik perempuan Mohd Shukri Md Isa
    • Tarikh: 12.03.2011
    • Tempat: Kg Teluk Manis, Layang2 Kiri, Parit. 
    • Jemputan: Semua dijemput hadir.
    • Nombor untuk dihubungi: 019-5551103 (Mohd Shukri)

OK. Baru-baru ni aku mendapat SMS daripada salah seorang sahabat otai kita yakni sdr Abu Atief. Dalam mesej ringkasnya, ada la disebut beberapa kata kunci madah berhelah: Pangkor-mukat-Loban-bujang-motivasi kekeluargaan. Dapatkah tuan-puan meneka apa keseluruhan mesejnya itu?


Muahahahahaahah! Idea yang bagus dan sangat menarik. Aku sempat berbincang secara ringkas dengan Tim. Presiden kita; sdr. Ahmad Suzaini pagi tadi. Dia juga merasakan peri pentingnya kita mengadakan satu perjumpaan secara peringkat nasional. Meremajakan semangat.


Aku tiada halangan, malahan bertepatan dengan konsep menjaga hubungan persaudaraan yang sudah sekian lama bertaut. 

Aku buka perbincangan untuk sebarang komen, cadangan, idea, bangkangan dan yang sewaktu dengannya untuk dibicarakan. Moga kita temui satu tarikh keramat, pengisian program dan idea-idea yang bernas. 

Dipersilakan..

7 comments:

Ahmad Zaki @ abuateif said...

perghhh tak kan tak telio nengok loban tu yoppp...masih tak leh lupa panggang loban malam tu mmg mengasyikkan...apa lagi sahabat2 sekalian...jom kita mukat sambil mesyuarat komuniti kita yang semakin gersang

abuhusnie said...

Salam Ukhwah,
Teman ghase kite kene buat sekali lagi trip ke pangkor krn rancangan tahun lepas gagal...maka cadangan ke pangkor kali-2 adalah baik...jomlah sahabat2 kita pakat berkampung sekali lagi ke sana...

Ahmad Zaki @ abuateif said...

PERGHHH IDEA MENARIK DARI SAHIBUS SAMAHAH...KEJA JADI JGK NI...MR GEBOK LEBIH AULA MENETAPKAN TEMPAT DAN TARIKH BILA IKAN LOBAN BANYAK DI PANTAI PASIR BOGAK.
LAGI PUN LAMA DAH KITA TAK JUMPA BEB..BYK BENDA KITA LEH SEMBANG NANTI...BUJANG N KELUARGA IKUT SELERA

marn said...

Muahahaha.. teman ngikut jumhur je.. cumanya kalo sblm bini teman selamat bersalan, alamatnye teman teropong dari kejauhan je la.. kuang kuang kuang.

Jangka bersalin dalam pertengahan bulan 5 ni.. kalo lepas bersalin, teman tumpang 2 kaki jawabnye.. huhuhu.

Mart said...

aku stuju jer dgn syarat mr presiden kena lah ader sama... baru meriah.. bulan 6 tu ader cuti skolah.. cantik dh tuhhh

marn said...

Caya lah Mr Timb. Presiden.. tu yang sayang tuh.. mana nak ku cari abg Jeni nan sorang.

Ahmad Zaki @ abuateif said...

kehadiran tn presiden amatlah penting utk memutuskan keputusan penting dan luar jangka....

aku rasa mr gbox leh cari chalet mampu sewa utk kita...setakat nak goreng n panggang ikan tu tak dak masalah aku leh buat...

harga pakej shukri tu mungkin murah utk staf2 poli hehehe tapi kalau gbox ejas may be lagi murah leh dapat