Pages

Solat Time

Monday, June 1, 2009

Moh kite ke Kampung Pauh

Peta rumahnya Ismail Nizar aka pengantin
Assalamualaikum..

Selamat bercuti buat warga Komuniti87 yang kariernya adalah seorang guru. Cuti sekolah ni banyak duit habis pergi bercuti-cuti Malaysia. Bajet jangan sampai lari udah le. Bersempena cuti sekolah, rakyat Malaysia tak lepaskan peluang buat kenduri yang kebanyakannya ialah kenduri kahwin ataupun dalam bahasa arabiyonnya ialah Walimatul Urus.

Kebetulan pulak, cuti sekolah kali ni, ada la sahabat kita yang mengakhiri zaman bujang empatnya, iaitu sdr. Ismail Nizar ibni Hj Mohamed Ibrahim ibni Abdul Talib. Wah... Selamat Pengantin Baru buat sahabat kita yang sorang ni. Dan Selamat Pengantin Lama buat sahabat2 yang udah lame mendirikan rumahtangge. Moga Panjang umo dan morah rezqi serta dikurniakan cahayamata yang banyak.

Dikesempatan ini jugak, aku selaku wakil tuan badan yakni pengantin baru kita, ingin menjemput semua warga Komuniti87 untuk sama-sama menghadiri dan memeriahkan lagi suasana kenduri kahwin tu nanti. Maklumat terperinci adalah seperti berikut:
  • Tajuk : Kenduri kahwin Ismail Nizar bin Hj. Mohamed Ibrahim
  • Tarikh : 03 Jun 09 bersamaan 09 Jamadil Akhir 1430H
  • Tempat : Lot 3947, Batu 11 1/2, Kg. Pauh (power), Bukit Gantang,
  • 34850 Changkat Jering, Perak. *sila rujuk peta di atas kalau taktau.
  • Masa : 11.30 pagi - 6.00 petang.
Gerombolan KL akan turun cumanya taktau lagi berapa orang yang akan turut serta. Serasanya, si Asri tak dapat ikut sebab balik Gannu kite. Jamil belum bagi kata putus. Tinggalnya yang so far takdak masalah macam Mart Jeni, Izani, Zaki Siam dan aku sendiri. Kalau ada kesempatan, bolehlah kita berjumpa dan bermesra semasa di kenduri rumah Mail nanti, insyaAllah.


3 comments:

marn said...

mart,

bukan ke si Karim Rahmat ada bunyi nak carpool jugak? Aku tak sure, tapi lu gunakanlah fasilitas yang ada di opis lu tu untuk konformasi.

from kuch with love said...

assalamualaikum guyz,

wa rs nk pegi tp duit x mandang, itulah nasib diri di perantauan, anyway selamat menempuh alam sebeno sorang lelaki jantan kepada bro nija......

marn said...

muheheheheheheh... syiok beb gi kenuri kawen si mail.. sapa tak pi rugi beso.