Pages

Solat Time

Friday, February 1, 2008

Selamat Menyambut Hari Wilayah

who's your daddy now?
Assalamualaikum..

Selamat bercuti buat warga Wilayah Persekutuan KL, Putrajaya dan Labuan. Moga dengan kelepasan yang diberikan dapatlah semua bermesra dan mengeratkan lagi tali silaturrahim sesama anak bini dan handai taulan.

Info ringkas buat semua: Hari Wilayah disambut pada setiap 1 Februari setiap tahun sempena meraikan Kuala Lumpur sebagai ibu negara Malaysia. Persoalan: kalau Kuala Lumpur bukan lagi ibu negara Malaysia, akan adakah sambutan Hari Wilayah?

Untuk pengetahuan buat yang lama dan baru join blog ni, Kambination the Fourth will make a comeback on 2nd of February. Lepas Maghrib di Taman Melawati. Sesiapa yang teringin nak join, sila la ke sana. Rumah bapaknya Izanee. Juadahnya masih sama. Kambin, kambin a lotsa kambin. Muahahaha...

Buat yang tak dapat nak joinkan diri, semoga ceria selalu di dalam apa jua situasi anda sekarang.

Tack & vi ses agen.

10 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum guyz...

wah2.... berkambingan you all semua.Kambing kambing jugak healthy kene jage jugak. Org arab makan dengan air lemon, kite pulak belasah dgn teh tarik mcm mane x sakit jantung.......

Kpd bro abu nawaz kalau dtg dgn niat baik, we accept dgn parabola yang terbuka....

klau nk tau lbih lanjut tentang this comunity members... rajin2 beri pendapat atau gurauan yang x menyinggung perasaan org lain....

ok bye

Anonymous said...

a'kum,

mlm td aku dpt sms dari jamil menyatakan betapa bestnya acara sekuel kambination pada waktu itu,dan beliau juga bertanya pada ku lebih kurang begini bunyinya "tak terlio ke yob",persoalannya ialah,patut ke dia tanya kat aku mcm tu? dia ingat aku tak terlio ke? (sambil mengesat air mataku)klu dia simpankan utk aku skt takpe jgk,

anyway,tq jamil sbb sudi sms kat aku,disebabkan kesedihan ku itu maka tak sanggup aku nak membalas sms beliau itu(wlupun sebenarnya top- up aku dah abis)dan kpd sahabat2 yg terlibat pd mlm kambination tu,slmt melantak kambing(by the way kepala kambin tu jgn le korang buat ritual black metal plk,syirik ooo).

BORG:aku baru dpt satu sms dari member kita yg tak asing lagi iaitu sirajuddin b. haris,tak tau le dari mana dia dpt no. aku tp yg pastinya disaat aku menulis ni airmata aku sdg berjuraian krn terharu yg amat sgt.

Anonymous said...

ABU NAWAZ,hmm..cam watak dlm 1001 mlm la pulouk,aku tak tau la mcmaner ngko blh terjoin blog ni but anyway slmt dtg aku ucapkan,
spt yg ust z_rahman al-banjari(wlupun kdg2 dia cuba utk berbahasa jawa krn nak cover kekurangannya tdk blh berbahasa banjar)klu nak tahu lbh lnjt ttg komuniti ni rajin2lah memberi komen,pndpt atau tazkirah supaya kita dpt saling ingat mengingati sesama kita insan yg lemah ini.

BORG:hanya allah yg maha berkuasa

Anonymous said...

CESSSS.....
SAMPAI HATI HAMPA TAK JEMPUT AKU NA...TERKILAN YANG AMAT SANGAT...KALAU AKU TAU KOMPOM AKU CABUT P TAMAN MELAWATI...SUDAH LAMA TAK PEKENA KAMBIN PANGGANG...KAT IPOH TAK DAK YOB...JENUH AKU CARI.

Anonymous said...

abang borg,,,
lama tak jumpa abang borg...raya cina ni balik mana???lama tak ngole mamak mara muahahahaa.

sapa lagi?

marn said...

Assalamualaikum dan muahahaha... slaam sejahtera buat semua.

maap cakap le sebab jemput kengkawan. ramai yang terkilan sebab ta dapat nak join.

kambination the fourth tu buat ala kadar je.. ngikut kata mart jenny, tak boleh ngajak ramai orang nanti portion dia tinggai sikit. muahahahah. hah!! mat, jawab jangan tak jawab.

Anonymous said...

a'kum,

menjwb soalan sapa lagi?raya cina ni aku blk ke sepang,tp aku cabar ngko ngole kat mamak hari rabu mlm, amacam?ada brani?aku rasa ngko takkan brani punya,aku jamin ngko akan bagi alasan pak mentua dtg la ataupun blk kuala selangor la ataupun bini ngko demam la dan lain2 lagi,muahahahah

marn said...

serius ka si zahdur tu banjari? ka sekadar lawak antarabangsa hang borg? sebab aku dah lama muskil dalam batu jemala aku ni sebenaqnya akan identiti sebenaq si zahdur. nak kata jawa, takdak rupa jawa, nak kata negrito mahupun batak, lagi la jauh. tak ku sangka banjarmasin orangnya.

geng kulaan la tu.

Anonymous said...

mintak maaf bang box,,,bukan tak berani nak sahut cabaran tapi hari rabu tu aku tak cuti lagi,,,khamis ader kelas tafaqquh,,,kami ni kerja kat sekolah agama islam,,,malu dan hina nak cuti,,,hang tak pa la ngajo kat sekolah sekular muahahahahaha.

aikkk,,,asyik cuti jer balik sepang(ulang 2x),,,kena control ker?sekali lagi muahahahahaaa.

u know me!

Anonymous said...

haaaaaa...
kan aku dh ckp,u know me musti x brani punya,cuma alasan tu ada tukar skt,mgkn utk mengelakkan stereotaip kot,tp wlu apapun alasan kali ni mmg power kerana menggunakan bahasa arab iaitu tafaqquh,maka tak brani le aku pertikaikan lebih2,

BORG:lps ni msti akan kluar lagi alasan2 dlm bahara arab,heh..heh..