Pages

Solat Time

Thursday, June 21, 2007

Berita gempar.!!

Assalamualaikum..

27 Jun 2007.
12.30 tengahari.

Laporan terbaru kesihatan mak Yusrin. Berita yang aku dapat sebentar tadi daripada sdr. Yusrin kita mengatakan bahawa mak beliau semakin pulih dan sudah stabil. Besar kemungkinan mak dia akan dibenarkan pulang ke rumah.

Alhamdulillah.. berkat doa kawan-kawan dan kesungguhan para pekerja IJN menjaga tadbir pesakit-pesakit akhirnya memberikan kesan yang positif. Aku secara peribadi mendoakan semoga mak Yusrin sembuh dengan sepenuhnya seberapa kadar segera.

Posting asal
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Pada pukul 7.44 pagi tadi, aku dapat sms daripada Jamil yang mengatakan mak Yusrin telah dimasukkan ke dalam wad C.C.U. di IJN pada pukul 3.00 pagi. Berita terkini mengatakan keadaan mak Yusrin telah stabil.

Oleh yang demikian, marilah kita sama-sama berdoa agar disembuhkan seberapa segera mak Yusrin oleh Allah Taala. Aku tak pi ziarah lagi. Kang tengahari sikit baru nak pi. Skang ni ada urusan dunia kena selesai. Sapa-sapa yang nak pi ziarah pun, cantek gak.

PErihal kambination part III akan disiarkan tak lama lagi.Pohon kerjasama dan kesabaran anda semua. Terima kasih.

1 comment:

Anonymous said...

akom sahabat especially my fren yusrin,
dari jauh aku doakan agar mak hang sehat seperti sediakala..banyakkan doa n solat hajat kepada tuhan yang menyembuhkan segala penyakit..kepada kengkawan sama2lah kita berdoa agar mak n family bro yusrin kembali ceria.

zaki