Solat Time

Friday, October 22, 2010

Islamic Fashion Festival (Kuala Lumpur-Jakarta-Monte Carlo)

Assalamualaikum..

Tu dia hangpa. Jangan taktau. La ni dok sibuk pasai isu Islamic Fashion Festival (Kuala Lumpur-Jakarta-Monte Carlo) baru-baru ni yang penaungnya 1st. Lady of Malaysia (CAS) Datin Rosmah Mansor (tengah tulih nama dia ni pun aku rasa melugai) aka BikMama.

Aku kongsi ngan hangpa la akan pakaian CAS islamik gaya BikMama. Aku marah!!! Sebab dia hina Islam. Kalau dia hina aku, tarak papaye.. No hal and no hell. Tapi bila dia pemain agama Islam macam ni, memang aku menzahirkan kemarahan aku. Nak sangka baik lagi lagu ni? Nak dok tengah-tengah ataih pagaq lagi? Bodo tadak teloq la sapa yang tak berani nak menzahirkan kemarahan. Orang tadak teloq ni sama maksud dengan dayus. Dayus takkan hidu bau syurga. Bukan sekadar tak dapat masuk beb. Hidu bau pun Allah Taala tak kasi. Sendri mau ingat!!!!

Peringkat marah aku ni, level maki BikMama depan anak2 aku yang kecik. Supaya depa tau sapa dia musuh Islam. Bukan PAS tau, tapi Islam. Kalau orang kapiaq dok hina, tu aku paham sebab depa tu memang musuh dan kerja depa la dok hentam Islam dan cari jalan bagi musnah buang satu-satunya agama suci dalam dunia ni. Agama depa dah musnah lama dulu dah.

Yang jadi marah sangat-sangat ni sebab orang Islam (geng Munafiq) yang dok pulun lebih-lebih nak perosak agama. Cilaka!

Jom layan gambaq2 di bawah supaya hangpa sedaq sikit sapa dia hat dok berteriak sakan, melalak sana-sini la ni di PWTC kononnya depa la pejuang bangsa, agama dan negara. Pee raaahhh mabuk!!!

tu tulisan 'Muhammad' kat dada ngan kat 'celah bedah' tu.

'cleavage' nampak. Islamiknya...

hat ni ikut mazhab BikMama

Islamic celah mana? Bra pun tak pakai...

lepaih ni boleh la, para ustaz UMNO soh bini depa pakai lagu ni. Islamik beb!!!

Aku nak tunggu apa Sohibul Samahah para mufti sana-sini hat dok pandai bercakap keluaq fatwa. KALAU depa kata setuju, aku nak mintak bini depa pakai dulu pakaian lagu ni. Barulah 'Kepimpinan Melalui Teladan'.

Ada brani?!!