Pages

Solat Time

Monday, September 20, 2010

Kullu 'Am wa Antum Bikhair

Assalamualaikum...

Di kesempatan ini aku bagi pihak warga kerja Komuniti87 ingin mengucapkan Selamat Menyambut Eidul Fitri. Maaf Zahir dan Batin buat semua tetamu yang hadir di blog ini. Moga Allah Taala merahmati kita selalu hendaknya, amin.

Jangan makan sampai jatuh sakit. Jangan berbelanja sampai pokai. Jangan beraya sampai lupa Allah Taala. Ada sapa-sapa nak buat open house ka ini tahun?

Sori. Lambat sikit posting ucapan selamat sambut raya ni sebab aku sibuk sebelum dan selepas raya. Skang ni baru ada free untuk masuk dunia siber ni. Mai la rumah aku beraya. Tak payah tunggu rumah terbuka. Kuih raya tak beli dan buat (bini yang buat) pun sikit ja. Kalu lambat, serdak layan macam makan sagon pun sodap.

5 comments:

Mart said...

Agak2 bila kita nk pi beraya umah Hj Zainon kat Taman Melawati tu...

BORG said...

a'kum,
selamat hari raya dan maaf zahir dan batin kepada semua rakan2 seidrisiah ku sekelian,moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki agar dapat kita terus berpeluang beribadat kpd allah dan seterusnya dapat melipat gandakannya lagi insyaallah.

BORG:kpd moderator,tlg pastikan blog ni bebas dari melware.

marn said...

huish.. ada melware ka borg? kat mana? ni yang aku muskil nih.. aku pakai MAC, so mmg bebas Malware2 nih.

marn said...

dan buat mart, bila2 pun ok. wa tunggu kwn2 lain free sbb wa xdak jemputan openhaus. abih sangat pun, aku nak beraya walaupun xdak openhaus kt umah kwn2.

Mart said...

Sabtu ni aku penuh dr pas zohor sampai tgh malam... ahad mlm senin ok kot?.. ahad siang pon penuh gak...