Pages

Solat Time

Tuesday, April 3, 2007

Karnivale Idrisiah

Assalamualaikum..

Aku baru sudah meng'update'kan posting untuk majlis Tahlil tempoh hari. Sila layari posting sebelum ni. Ucapan selamat datang dan selamat meng'enjoy'kan diri anda yang buat pertama kali masuk.

Ok.. posting ni buat mereka yang nak pergi ke Ipoh pada 7hb. ni untuk meraikan majlis Sambutan Ulangtahun yang ke-85 Idrisiah yang dijadualkan bertempat di Stadium Indera Mulia, Ipoh. Oleh itu, kami (Mat, Yusrin, aku dan Izanee) insyaAllah akan ke sana pada 7hb. ni dengan berkongsi kereta (car pool). So, barang sesiapa yang berminat nak join, silalah kompemkan tempat duduk anda seberapa segera (kalau nak tumpang). Kalau nak join convoi pun cantek jugak tuh. Jemputan ini terbuka buat warga Komuniti87 atas semangat yang sedia terjalin.

Oleh yang demikian, silalah hubungi sesiapa yang berkenaan untuk tujuan tumpang kereta atau konvoi.

Sekian.

2 comments:

Anonymous said...

maaf untuk suma kawan2.. Aku bertugas kat pulau pangkor minggu lepas.. terpaksa bertugas jugak ari jmaat, sab2 n ahad. so mintak ampun mintak maap.. lg satu mikntak maaf, aku nya hp masuk jamban dng nombor skali. smentara aku dptkan nombor 2 balik skarang aku guna no nie.. 019-4566627.. ALEM'S

Anonymous said...

No wonder bila call ari tu ada bau.. ingat Yus kentut.. rupanya hp masuk jamban.. heh heh heh keep in touch bro..

Mat Zeni